top of page

Antrąsyk į Strasbūrą!

NEPAMIRŠTAMA KELIONĖ

Pirmoji mūsų kelionės atkarpa buvo dar Lietuvoje - iš Klaipėdos nukeliavome į Kauną, kur 2018m. gruodžio 11-osios vakarą įsitaisėme autobuse, su kuriuo ir keliavome po Europą. Pirmąją naktį teko praleisti autobuse, visą naktį keliavome per Lenkiją ir tik gruodžio 12-osios rytą pasiekėme Čekiją ir tik apie vidurdienį atkeliavome į jos sostinę - Prahą. Prahoje sustojome apsižvalgyti, gidas pavedžiojo mus po senamiestį, o vėliau aplankėme ir Prahos pilies kompleksą. Tik saulei nusileidus atsisveikinome su Prahos senamiesčiu ir važiavome į pirmąjį viešbutį.

Gruodžio 13-oji, ketvirtadienio rytas. Paskutinius atsisveikinimo žodžius tarėme Prahai ir Čekijai, daugiau kelionėje jų nebesutikome. Beveik visą dieną praleidome kelyje, pravažiavome Vokietiją, tačiau išvažiuodami iš jos dar neatsisveikinome, žinojome, jog dar susimatysim. Pasiekėme Prancūziją, taip vadinamą Elzasą ir traukėme tiesiai į viso pasaulio akyse tuomet buvusį Strasbūrą, kuriame dvi dienos prieš mums atvažiuojant vyko teroristinis išpuolis. Strasbūrą taip pat apžiūrėjom, tik šįkart ne tik pasivaikščiojom po senamiestį, bet dar ir pasiplaukiojom Jeilio (pranc. “L’ill”) upe. Pamatėme ir vieną iš gražiausių Europos eglučių, kuri nakties tamsoje tikrai atrodė įspūdingai, prie sudegtų žvakių, skirtų teroristinio išpuolio aukoms atminti sustojome, bei atidavėme pagarbą ir mes.

Strasbūre užsilaikėme ir gruodžio 14, penktadienį, kadangi tądien ir apsilankėme Europos parlamente. Praleidome jame visą dieną ir tik išėję nuskubėjome į autobusą, kuriuo lėkėme į dar vieną Prancūzijos miestelį - Mecą, kuris mūsų kelionėje buvo tik tranzitinis.

Gruodžio 15, šeštadienis. Tik atsikėlę šokome į autobusą ir bevažiuodami atsisveikinome ir su Prancūzija. Įvažiavome į nykštukinę valstybę Liuksemburgą ir nieko nelaukę kursą nustatėme tiesiai į jos sostinę, taip pat žinomą Liuksemburgo vardu. Čia buvo žvarbu. Pasivaikščiojome, pajutome kalėdinių nuotaikų šurmulį šeštadienio dieną ir pasigrožėję kalnuotomis vietovėmis palikome dar vieną valstybę. Grįžome į Vokietiją, su kuria jau buvome šiek tiek susipažinę. Autobusui pasiekus Dresdeno apylinkes jau buvo tamsu, tad sustojome pailsėti viešbutyje.

Gruodžio 16, sekmadienis. Dresdene daugiausiai laiko skyrėme muziejų ir meno galerijų lankymui. Palikę Dresdeną netrukus išvažiavome ir iš pačios Vokietijos. Tik atvykę į Lenkiją apsistojome viešbutyje, iš kurio išvykome gruodžio 17 dienos, pirmadienio, 4.00 val. ryto. Antrą kartą pervažiavome visą Lenkiją ir grįžome į Lietuvą. Dar kelios valandos kelio iš Kauno į Klaipėdą ir buvome namie.